Novinky

Mikulášský výšlap ke Královu mlýnu...

06.12.2014 20:37

Jeli jsme z Děčína autobusem v 9 hodin na Maxičky a vyrazili po neznačených lesních cestách. U Králova mlýna udělal kamarád Vilda oheň, na něm jsme opekli buřty, pojedli jsme, něco popili a pak jsme došli zpět na Maxičky, kde jsme ještě navštívili útulnou restauraci Dřevák. Byla to krásná sobota. Fotoreportáž z této túry najdete zde:

Z Maxiček ke Královu mlýnu a zpět

Olda DVT

Výšlap "zapomenutou" oblastí Českého Švýcarska...

29.11.2014 21:51

Ráno jsme jeli autobusem z Děčína do Nové Olešky a pak jsme prošli opravdu turisticky skoro zapomenutá krásná místa. Filipínky a kaňon potoka Olešnička. Bylo to krásné. Podívejte se tam s námi:

Z Nové Olešky přes Filipínky, Jánskou a kaňon Olešničky do České Kamenice

Olda DVT

Kolečko okolo vypuštěného Máchova jezera...

15.11.2014 21:50

Na tento rok je naplánována oprava výpustního zařízení v hrázi Máchova jezera. Máchovo jezero se proto musí vypustit. Vypouštění začalo zhruba před šesti týdny na začátku října, ve čtvrtek 13.11. byl proveden výlov ryb a v sobotu 15.11.2014 už byla voda vidět jen v prapůvodním korytě Břehyňského potoka. Jinak kolem něj je vidět bahno a blíž ke břehům písčité dno "Mácháče", po němž se dá krásně chodit... A kdo z vás viděl vypuštěné Máchovo jezero? Já ještě ne. A tak jsem tam namířil náš výšlap. A bylo to krásné. Šli jsme z Doks na Králův stolec, pak k Břehyňskému rybníku, potom do bažin a došli jsme do Starých Splavů. Fotoreportáž najdete tady:

Kolečko okolo vypuštěného Máchova jezera

Olda DVT

Výšlap v krásném počasí Českošvýcarskou divočinou na Hadí pramen...

08.11.2014 18:35

V sobotu 8.11.2014 jsme jeli auty do Doubice a vyrazili jsme na úklid Hadího pramene. nejkratší cesta na "Haďák" z Doubice je přes První a Druhou bránu do Krahujčího dolu (Konírenská zkratka), pak kousek Divokou roklí dolů, Sněžnickou roklí nahoru k Pytlákovi a Sokolí branou dolů. Je to cca 7 km. A pěknou divočinou. Zpátky se dá jít od Haďáku nahoru k Piketu a po hřebenové asfaltované cestě až do Doubice, ale my jsme to vzali po modré značce zpět do Divoké rokle a k Doubici jsme vylezli překrásným Velkým Můstkovým dolem. Hadí pramen jsme vyčistili a tak to byl velmi hezký den. Fotoreportáž najdete tady:

Z Doubice Českošvýcarskou divočinou na Hadí pramen a zpět

Olda DVT

Sobota 25.10.2014... Mělo být krásné počasí...

29.10.2014 20:02

Ale bohužel nebylo... Čím jsme šli výš, tím byla mlha hustší... Ale i tak byl výšlap Českým středohořím ze Žalhostic přes Radobýl a Plešivec  a Kalvárii krásný. Podívejte se sami:

Ze Žalhostic přes Radobýl, Plešivec, Kamýk a Kalvárii do Libochovan

Olda DVT

České Švýcarsko - Lázeňské chodníky...

15.10.2014 19:56

Počasí nebylo nic moc, bylo pod mrakem, místy se válela mlha, fotky také podle toho vypadají, fotil jsme časem 1/30 až 1/2 vteřiny, ale byla to nádherná průzkumná túra, která nám všem dala pěkně do těla... Čtěte tady:

Objevování starého Lázeňského chodníku mezi Dolním Žlebem a Německem

Olda DVT

Poslední túru naší dovolené v Broumovském výběžku jsem absolvoval ještě jednou v Adršpašských skalách...

10.10.2014 21:33

Moje Jitka a kamarádka Stáňa přijely totiž až v neděli večer a v Adršpašských skalách nebyly a tak jsem je tam musel vzít. Ale změna proti nedělní túře byla. Nejdříve jsme si vylezli na hrad Adršpach, až potom jsme se dostali do Adršpašského skalního města a místo výšlapu do Vlčí rokle jsme se povozili na lodi po Adršpaškém jezírku a ze skal vylezli Myší dírou. Bylo to krásné. Na rozdíl od neděle totiž svítilo slunce. Podívejte se sem:

Hrad Adršpach, Adršpašské skalní město, Adršpašské jezírko a Myší díra

Olda DVT

Ve středu 17.9.2014 jsme vyrazili ze Zdoňova přes Broumov na stolové hory do Polska. Největší a nejvyšší z nich je Hejšovina...

04.10.2014 20:00

Na Velké Hejšovině je úžasné, překrásné a tajemné Skalní město. Byli jste v těch končinách někdy? Jestli ne, vřele doporučuji jejich návštěvu. Nevěříte-li, čtěte následující fotoreportáž:

picasaweb.google.com/olda.dvt/20140917BroumovskoSkalniMestoNaVelkeHejsovineVPolsku#slideshow/6065639000515505714

Olda DVT

V úterý 16.9. jsme navštívili Bludiště na stolové hoře Ostaš, Kočičí skály a někteří hrad Skály...

30.09.2014 18:45

Túra to nebyla dlouhá, myslím že mohu říci že byla dokonce velmi krátká, ale byla náročná a krásná. Prolézání skalním Bludištěm, sestup do Sluje českých bratří a výstup z ní nám daly pěkně do těla... Víte co? Projděte si to s námi:

Září 2014 - Broumovsko - Úterý 16.9.2014 - Skalní Bludiště na Ostaši, Kočičí skály a hrad Skály

Olda DVT

V pondělí 15.9.2014 jsme vyrazili do Teplických skal a na rozhlednu na kopci Čáp

28.09.2014 15:00

Po nedělní pošmourné obloze se v pondělí ukázalo sluníčko a byl dokonale krásný den. Prolezli jsme celé Teplické skalní město a z něj jsme vystoupali na kopec Čáp, na němž jsme jako první na světě vylezli na novou, zatím ještě nepřístupnou, rozhlednu. Byl to bezva výšlap. Máte-li zájem o více informací, klikněte na následující odkaz a čtěte dál: